Kansas City Chiefs Magyarországi Rajongói Oldal

Belevágok egy Chiefs rajongói oldal készítésébe

2016. október 19. - Moncikutya

Belevágok. Meglátjuk, mennyi időm lesz rá... monciamifoci.jpg

Több, mint 20 éve NFL függő vagyok. Mikor a haverok megfertőztek az Amerikai Football szeretetével, akkor szétdobáltuk a csapatokat, mindenki gyorsan válaszott egyet, hogy izgamasabb legyen a szurkolás. Zana Döglégy Zoli lestoppolta az LA Raiderst, mert járt kint LA-ben, és mert fekete és gonosz :). Szendrei Zsolti lestoppolta a San Francisco 49-erst, mert azok jók voltak épp :). Miksa lestoppolta a New York Jets-et, mert Fradi színű volt. Matyi, ha jól rémlik Atlanta Falcons szurkoló lett, Mobil barátom Minnesota Viking-es. Én megfontoltan akartam dönteni, és még hetekig nem választottam. Lejártunk a Keleti mellé a Champions Sport Pub-ba meccseket nézni. 1994. január 8-án rájátszás volt épp, és a Kansas City Chiefs a Pittsburgh Steelers ellen otthon az Arrowhead stadionban játszott. Óriási meccs volt, az utolsó negyed végén a sírból jött vissza a Chiefs, hosszabbítás lett belőle, megint nagyot mentek és egy mezőnygóllal megnyertek. Egy Joe Montana nevű fickó irányított a Chiefs-ben, szégyellem, de akkor még nem tudtam, hogy ő kicsoda. Nem tudtam, hogy az utolsó negyedes fordítások nagy mestere, a "Comeback Kid", akit egy hatalmas pályafutás végén (4 Superbowl győzelem!) a Frisco csúnyán kirakott, és persze nem tudtam, hogy már csak egy évet fog játszani. De a játéka azonnal elvarázsolt, és gyorsan lecsaptam a Kansas City Chiefs-re ez lett az én csapatom. Azóta is nézem az NFL-t, eleinte csak a rájátszások és a Superbowlok jutottak el hozzánk, aztán egy jó ideje már minden, hála a Sport TV-nek, no meg az NFL Gamepass-nek. Meg is mártóztam a sportágban, előbb a haverokkal sisak nélkül toltuk a Városligetben, majd egy szezont játszottam valamikor a 90-es évek közepén a Budapest Starforce/Cowboys csapatában. Támadó falember voltam (a képen Prágában épp a pályára lépésre várok), a játéknak ezt az elemét azóta is nagy átéléssel tudom követni :) Érzékelem, hogy mekkorát fejlődött itthon ez a mi kis szubkultúránk, gondoltam beállok én is a sorba, és elindítom ezt a blogot.

2016.10.19. Érd

A bejegyzés trackback címe:

https://chiefs.blog.hu/api/trackback/id/tr8011820129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása